Petseri naine Obinitsa kivil

Standardne

Petseri naine Obinitsa kivil  Oli suur au ja rõõm  võtta osa Seto Kuningriigipäevadest, Obinitsas. Ma ise pole seto, kuigi tahaks olla.  Kuid mu vanaema ja vanaisa elasid Orava vallas, Kliima külas ja minu lapsepõlv möödus suures osas seal, siis ma ikkagi tunnen tugevat sidet Setomaaga. Mu vanaema tegi uskumatult palju kaunist käsitööd… Mäletan ta enda kedratud lõnga, vanaisa poolt lõigatud ja teravaks viilitud ratta kodaratest tehtud vardaid, kangastelgi, mis olid tagatoas ja toona neid karedaid villaseid tikitud seinavaipu ja karvaseid diivanikatteid, mis olid oi-oi kui kudistama ajavad lapse ihu vastas. Rasvas praetud hommikused pannkoogid, külma piimaga ja kandilist leiba, mida vanaisa tõi suure seljakotiga lehmadele-pullidele…. ohhh

Pildil on Petseri naise kirivöö Obinitsa kivil

Lisa kommentaar

